تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
کد شما در این بخش
3

فرمایشات رهبری آبی بر آتش توطئه دشمنان برای انتخابات پیش رو است

  • کد خبر : 76829
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
فرمایشات رهبری آبی بر آتش توطئه دشمنان برای انتخابات پیش رو است
رئیس ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شورای عالی جوانان انقلابی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات رهبری آبی بر آتش توطئه دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت در انتخابات پیش رو است.

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه، محمد حسین حیدری رئیس ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شورای عالی جوانان انقلابی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب همیشه به جوانان نگاهی ویژه ای دارند.
وی افزود: فضاسازی و عناد دشمنان از ابتدای انقلاب بر علیه ایران اسلامی وجود داشته و روز به روز به این عناد و کینه افزوده می شود.
رئیس ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شورای عالی جوانان انقلابی با بیان اینکه تلاش دشمنان نا امیدی و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، عنوان کرد: مردم ایران همیشه باهوش تر از دشمنان عمل می کنند و این دسیسه‌ها ره به جایی نمی برد.
وی با بیان اینکه این شورا در انتخابات پیش رو برای امید آفرینی و تببین دستاوردهای نظام اسلامی نقش آفرینی می کند ، تصریح کرد: فرمایشات رهبری آبی بر آتش توطئه دشمنان برای انتخابات پیش رو است.
حیدری با اشاره به اینکه رهبری مقتدر و نیروهای مسلح ایران در کنار مردم ایران در دنیا سربلند و پیروز هستندف گفت: ایران اسلامی در بسیاری از موارد الگوی بسیاری از کشورها است و از ایران به عنوان یک ابرقدرت منطقه ای در مجامع جهانی و بین المللی نام برده می شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=76829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.