تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

رفع معضلات محیط زیستی رودخانه کن

  • کد خبر : 80521
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
رفع معضلات محیط زیستی رودخانه کن
رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن خبر داد .

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، ” علیرضا طاهری” با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات و معظلات رودخانه کن با حضور معاون این اداره کل ، نمایندگان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ، اداره کل محیط زیست استان تهران ، شرکت آب منطقه ای تهران ،شهرداری های مناطق ۵ ، ٩ ،١٨ ، ٢١ ،٢٢ گفت: رودخانه کن بزرگترین رودخانه ورودی شهر تهران می باشد و از منظر محیط زیستی و گردشگردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با گسترش محیط شهری ، افزایش نفوس و کاهش نزولات جوی و بهره برداری های غیر اصولی صورت گرفته معضلات فراوارنی را بوجود آورد است .

وی به بخشی از معضلات این رودخانه اشاره و تصریح کرد: تخلیه نخاله و پسماند ، ورود فاضلاب های بهداشتی و صنعتی ، نبود ایمنی مناسب در حریم و بستر رودخانه و … از جمله موضوعات مطرح و بررسی شده در این جلسه بود .

رئیس اداره پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مطرح کرد: پس از تبادل نظر و تشریح مشکلات و اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف ، مقرر شد ماتریس وظایفی برای کلیه دستگاه های متولی تنظیم شود و همچنین همکاری هایی فی مابین در خصوص رفع معضلات مربوط به رودخانه کن تقویت شود .

 

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=80521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.