تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

آغاز نقشه برداری از معابر نیازمند تهیه طرح اجرایی در منطقه یک

  • کد خبر : 80553
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
آغاز نقشه برداری از معابر نیازمند تهیه طرح اجرایی در منطقه یک
نقشه برداری از معابر نیازمند تهیه و یا بازنگری طرح اجرایی در منطقه یک جهت صدور نقشه برای متقاضیان ساخت و ساز، که ملک آنها در این معابر قرار دارد آغاز شد.

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری منطقه گفت: در بخش هایی از منطقه یک با توجه به مورفولوژی و بافت ارگانیک آنها با تعداد قابل توجهی معابر نیازمند تهیه طرح اجرایی و یا معابر نیازمند بازنگری طرح اجرایی مواجه شدیم که برای متقاضیان ساخت و ساز که ملک ایشان در این معابر واقع شده است امکان صدور نقشه به واسطه عدم امکان محاسبه بروکف میسر نبود.

او افزود: بر همین اساس در سال گذشته جهت تعیین تکلیف این معابر انعقاد قرارداد با مهندسین مشاور تهیه کننده طرح و ناظرین اجرایی توسط اداره کل شهرسازی و طرح های شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران انجام و در اسفند ماه سال گذشته جلساتی در محل معاونت شهرسازی و معماری این منطقه با حضور کارشناسان مربوطه برگزارو اولویت های اجرایی منطقه تعیین تکلیف شد.

اخوان خاطر نشان نمود: ازاردیبهشت ماه سال جاری نیز نقشه برداری ها آغاز شده است و پس از اتمام فرآیند آن، پوسته طرح های پیشنهادی توسط مشاور تهیه و پس از طی مراحل تایید و تصویب در کمیته تخصصی شبکه معابر و طرح های اجرایی، قابلیت اجرا خواهند داشت.

 

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=80553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.