تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
کد شما در این بخش
0

میزبان لاله گمنام »

  • کد خبر : 79032
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
میزبان لاله گمنام »
مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دردومین شب از لیالی قدر میزبان پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس بود.
به گزارش. نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان به همراه آئین معنوی تشییع پیکر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

با ورود و تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام شمیمی روح افزا در میان مراسم پیچید و گویی حضرت مادر هم به پیشواز مولای متقیات امیرالمومنین علی(علیه السلام) آمده است؛ علی جان بیا …
قرائت دعای جوشن کبیر، ذکر استغفار، سخنرانی دکتر مهدی گرجی و بر سر گرفتن قرآن از دیگر برنامه های این مراسم پر فیض و معنوی در دومین شب از لیالی مبارکه قدر بود.
این مراسم پرفیض و نورانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ساعت ۲۳ تا ۳ بامداد در مسجد جامع خرمشهر و فضای باز مجاور آن برگزار شد.
لازم به ذکر است این مراسم در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز در محل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برقرار می باشد.

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=79032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.