تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
کد شما در این بخش
1

احداث یادمان شهدا در سراسر استان اردبیل

  • کد خبر : 39093
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
احداث یادمان شهدا در سراسر استان اردبیل

اقتصاد جامعه؛رادیو سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ارتباط تلفنی با علی واحد؛ مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل، درباره فعالیت های این بنیاد گفتگو کرد. به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه؛ علی واحد از استان اردبیل به عنوان […]

اقتصاد جامعه؛رادیو سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ارتباط تلفنی با علی واحد؛ مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل، درباره فعالیت های این بنیاد گفتگو کرد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه؛ علی واحد از استان اردبیل به عنوان استان دار الارشاد، دار العباس و ولایت مدار نام برد و گفت: استان اردبیل دارای بیش از 35 هزار رزمنده و 3400 شهید و 9500 جانباز سرافراز و 705 آزاده عزیز به دیار خط شکنان 31 عاشورا شهرت دارند. استان اردبیل 9 شهید مدافع حرم را به عنوان مدال های زرین کارنامه دفاع از حریم ولایت دارد و نیز میزبان 74 شهید گمنام در 33 نقطه نورانی است.
مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: موزه دفاع مقدس استان به عنوان خیمه گاه شهدا در بزرگراه ولایت و ضلع غربی مجتمع فرهنگی و تفریحی شوربیل در طول سال محلی برای خانواده رزمندگان، ایثارگران، خانواده شهدا و نیز میعادتگاه عاشقان ایثار و شهادت و پایگاهی برای نویسندگان، پژوهشگران و هنرمندان دفاع مقدس است.
وی افزود: یادمان های شهدای گمنام در سراسر استان احداث شده است که 74 شهید گمنام در آنجا آرام گرفته اند و نیز در تمام شهرستان ها و بخش ها بیش از 95 درصد یادمان احداث شده است و با توجه به مصوبات و دستور سردار کارگر؛ رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تا آخر 1400 احداث یادمان ها تمام خواهد شد.
گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای دریافت فایل صوتی کامل این گفتگو به آپارات مراجعه کنند و گفتگو را به صورت کامل دنبال کنند.
شایان ذکر است؛ شنوندگان می توانند جهت دریافت اپلیکیشن “رادیو سرو” موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عدد شماره 3 را به سامانه 02177302091 ارسال کنند تا لینک نصب اندروید و ویندوز برایشان ارسال شود.

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=39093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.