تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

پیشگامان ورزش شهروندی منطقه۲ تقدیر شد

  • کد خبر : 73628
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
پیشگامان ورزش شهروندی منطقه۲ تقدیر شد
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 گفت: ایستگاه های ورزش شهروندی بستری برای تقویت سلامت و نشاط اجتماعی است .

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اکرم رجای در مراسم در مراسم تقدیر از پیشگامان ورزشی که با حضور معاونین سازمان ورزش شهرداری تهران برگزارشد، گفت: توسعه ورزش همگانی، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی همچون نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه است.

وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری درارتقای نشاط و سلامت شهروندان با تقویت برنامه های ورزشی گفت : با هدف ایجاد محیط های مناسب برای انجام حرکات ورزشی و تشویق و ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین شهروندان، ۴۴ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان های منطقه فعال است.
رجای افزود: ایستگاه‌های ورزش شهروندی یکی از محور‌های اصلی توسعه ورزش همگانی است و مربیان ایستگاه‌های ورزشی می‌تواند علاقه‌مندان به ورزش در سطح محلات را در مسیر درست و صحیح ورزش همگلانی قرار داده تا بتوانند با ایجاد انگیزه و تشویق به ورزش نقش موثر در افزایش سطح سلامت جسمی و روحی آن‌ها داشته باشیم.
مرجان میرزایی قاضی، معاون بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به ثبت نام یک میلیون شهروند در مسابقات قهرمان شهر۲ گفت: مسابقات قهرمان شهر یکی از رویدادهای ورزشی است که از سطح محلات آغاز می شود ، مرحله اول این مسابقات در سال گذشته اجرا و پس از آسیب شناسی صورت گرفته دومین دوره در حال اجرا است.
وی در ادامه از برگزاری مسابقات جام مساجد خبرداد و گفت:این مسابقات به عنوان دومین رویداد ورزشی ویژه بچه های زیر ۱۹ سال در ۴ رشته ورزشی در مساجد برگزار می شود.
علیرضا بهرمن،معاون سازمان ورزش شهرداری تهران درادامه این مراسم مربیان را سفیران ورزشی و تندرستی برشمرد و گفت: ورزش شهروندی بسترساز آینده ورزش قهرمانی است که این مهم توسط شما مربیان رقم می خورد.

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=73628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.