تاریخ : شنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 1 June , 2024
کد شما در این بخش
0

نمایشگاه محیطی معرفی فعالیت های ارتباطی منطقه برپا می شود

  • کد خبر : 81380
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
نمایشگاه محیطی معرفی فعالیت های ارتباطی منطقه برپا می شود
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران با اشاره به برنامه های متنوع این منطقه در هفته ارتباطات، از معرفی صنایع فعال در حوزه های ارتباطی منطقه و برپایی نمایشگاه محیطی اطلاع رسانی فعالیت های ارتباطی منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “فرشید اسحاقی” با اشاره به اهمیت و نقش بسیار مهم و موثر ارتباطات در جامعه بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی جوامع امروز دسترسی شفاف به اطلاعات است که روابط عمومی با بهره مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای می تواند به گونه ای خلاق و نوآور ایفای نقش کند.

وی در تشریح برنامه های روابط عمومی منطقه ۲۱ در هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: برگزاری تور عکاسی از پارک هوافضا، نشست صمیمی با خانواده ارتباطی منطقه ۲۱ و تجلیل از پیشکسوتان ارتباطی منطقه و برپایی نمایشگاه محیطی اطلاع رسانی فعالیت های روابط عمومی در سال ۱۴۰۲ در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

اسحاقی اظهار کرد: برگزاری دورهمی تفریحی و ورزشی همکاران روابط عمومی، نشست مدیران روابط عمومی صنایع و واحدهای خدماتی و تولیدی و معرفی صنایع فعال در حوزه های ارتباطی از دیگر برنامه های هفته روابط عمومی منطقه در هفته ارتباطات و روابط عمومی است.

به گفته مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، رونمایی از کتاب معرفی اماکن و پوسته جدید سایت اطلاع رسانی منطقه از دیگر برنامه های هفته ارتباطات در غربی ترین منطقه پایتخت است.

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=81380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.