تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
4

برگزاری نشست معاونت‌های خدمات شهری و اقتصاد شهری در راستای حل موضوعات مشترک

  • کد خبر : 58552
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
برگزاری نشست معاونت‌های خدمات شهری و اقتصاد شهری در راستای حل موضوعات مشترک
نشست مشترک معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و معاونت مالی و اقتصاد شهری با محوریت موضوعات مالی، اعتباری و بودجه ای برگزار شد.

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، نشست مشترک دو معاونت خدمات شهری و مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران

 

 

 

با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری، مدیران ارشد حوزه خدمات شهری و مالی و اقتصاد شهری، بازرسی و حراست حوزه خدمات شهری، معاونین خدمات شهری مناطق ۱۳ و ۱۸ و… برگزار گردید.

در این نشست فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: با توجه به ماموریت ها و وظایف معاونت خدمات شهری این حوزه مورد توجه ویژه شورا و شهردار تهران است.
فروزنده در ادامه با بیان این که شهروندان عملکرد ما را قضاوت می کنند، افزود: بنابراین خدمات رسانی این مجموعه به شهر و شهروندان باید منجر به رضایتمندی حداکثری عموم مردم گردد.
وی با اشاره به اینکه هزینه جاری شهرداری بالاست و سازمان ها و شرکت های این معاونت باید نگاه درآمدزایی به مجموعه خود داشته باشند، تاکید کرد: برنامه بهره وری در مجموعه خود را ارائه دهید که چطور می توان از ظرفیت های موجود در راستای افزایش منابع و درآمدزایی استفاده کنیم.

معاون شهردار تهران با ذکر این نکته که با برنامه ریزی های لازم ظرفیت بخش خصوصی شناسایی گردد، اظهار کرد: در راستای پیشبرد بهتر امور از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده شود به طور مثال در حوزه پسماند MRF  کار بسیار خوبی است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شده است.

فروزنده بر اولویت بندی در پروژه های مرتبط با زیر مجموعه این معاونت تاکید و رهنمودهای خود در حوزه مالی مطرح کرد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر هم افزایی و رفع موارد و موضوعات دو حوزه تاکید کرد و گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با توجه به وظایف و ماموریت های ویژه ای که دارد پیشانی خدمت در شهرداری تهران محسوب می شود و خدماتش در سطح شهر تهران کاملا مشهود و ملموس است.

گفتنی است در این جلسه گزارش کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد، پروژه های اولویت دار و احداثی و پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه ها و… ارائه شد. همچنین در ادامه این نشست مدیران عامل حوزه خدمات شهری به طرح موارد، موضوعات و نقطه نظرات خود در حوزه مالی پرداختند و مقرر گردید که جلسات جداگانه ای برای حل و فصل موضوعات مشترک برگزار شود.

 

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=58552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.