تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
1

مو سوی؛درختان معابر شهری برای بارش های زمستانی آماده می شوند

  • کد خبر : 29715
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
مو سوی؛درختان معابر شهری برای بارش های زمستانی آماده می شوند

اقتصادجامعه ؛درختان معابر شهری منطقه یک و محورهای اصلی ولیعصر(عج)، شریعتی، نیاوران با پایش، شناسایی و رفع نقاط خطرآفرین برای فصل زمستان آماده سازی می شوند. به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در بازدید از سایت های برفروبی که با حضور مانی […]

اقتصادجامعه ؛درختان معابر شهری منطقه یک و محورهای اصلی ولیعصر(عج)، شریعتی، نیاوران با پایش، شناسایی و رفع نقاط خطرآفرین برای فصل زمستان آماده سازی می شوند.
به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در بازدید از سایت های برفروبی که با حضور مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست و شهرداران نواحی ده گانه شمال تهران برگزار شد بر آمادگی حداکثری در مواجهه با بارش های احتمالی و تدابیر لازم جهت جلوگیری از آسیب درختانی که در وضعیت ویژه قرار دارند، تاکید کرد.
وی با اشاره به درختان واقع شده در باغ های خصوصی افزود: با هماهنگی های لازم درمورد هرس باغ های خصوصی، به شهروندان کمک رسانی شود تا در زمان بارش ها با مشکل و حادثه ای در این زمینه مواجه نشویم.
موسوی گفت: انهار روباز و روبسته برای هدایت آبهای سطحی از شریان های اصلی منطقه هستند و نیاز است لایروبی مستمر آنها با نظارت بیشتر به ویژه در خیابان های اصلی، انجام شوند و بررسی وضعیت حوضچه های رسوبگیر در خرگوش دره، امتداد جمشیدیه و دربند نیز حایز اهمیت است.
 

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=29715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.