تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
کد شما در این بخش
1

  مشکلات ترافیکی با فرهنگ سازی و آموزش کاهش می یابد

  • کد خبر : 47236
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
  مشکلات ترافیکی با فرهنگ سازی و آموزش کاهش می یابد

اقتصاد جامعه؛شهردار منطقه 3 بخش عمده ای از مشکلات موجود در حمل و نقل و ترافیک را ترویج فرهنگ و آموزش برشمرد که با فراهم نمودن فضای گفتمان به صورت حلقه ای، بر قشر زیادی از افراد جامعه، تاثیر شایان توجهی می گذارد. به گزارش اقتصادحامعه، حمید جوانی در جمع رانندگان اتوبوس، تاکسی شهری و […]

اقتصاد جامعه؛شهردار منطقه 3 بخش عمده ای از مشکلات موجود در حمل و نقل و ترافیک را ترویج فرهنگ و آموزش برشمرد که با فراهم نمودن فضای گفتمان به صورت حلقه ای، بر قشر زیادی از افراد جامعه، تاثیر شایان توجهی می گذارد.

به گزارش اقتصادحامعه، حمید جوانی در جمع رانندگان اتوبوس، تاکسی شهری و اینترنتی گفت: فرهنگ سازی و آموزش موضوعات ترافیکی باید به طور جد پیگیری شود و در ابتدای امر باید از خودمان شروع کنیم .

شهردار منطقه 3 با بیان اینکه 80 درصد از شهروندان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با حمل و نقل سر و کار دارند افزود: با ایجاد زیرساخت های مناسب در زمینه آموزش و فرهنگ سازی در مساجد، مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها قطعا در کوتاه مدت می توان تاثیرشگرف آن را در ترافیک شهر مشاهده نمود.

او، رانندگان را سفیر آموزشی شهرداری در حوزه حمل و نقل دانست و اظهار داشت: به سازی و نوسازی حمل و نقل همراه با تعامل موثر رانندگان و مسافران فراهم می شود.

در ادامه مریم نخعی پور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3، رانندگان را بازوهای ترافیکی منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی خطوط مترو که غرب را به شرق تهران متصل می کند و خط دیگری که از متروی چیتگر مسافران را به میدان ونک انتقال می دهد تا 10 سال آینده ترافیک تهران کاهش یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 گفت: مطالعات تخصصی در زمینه ساماندهی خط های وسایل حمل و نقل عمومی با بهره برداری از روش های نوین، راه اندازی قطار سبک شهری در اتوبان همت و …. در حال انجام است.

او افزود: ایجاد خط اتوبوس از میدان ونک به غرب تهران، ساماندهی مسافر در تقاطع ولیعصر-نیایش، پایانه ونک، شناسایی و پوشش دهی به محدوده های فاقد تاکسی، افزایش خطوط حمل و نقلی در محلات و … جزو طرح های کوتاه مدت این معاونت است.

نخعی پور به سیستم آموزش ترافیکی تخصصی منطقه اشاره کرد و از رانندگان درخواست کرد که شرکت فعالی در این دوره ها داشته باشند.

در پایان شهردار منطقه 3 از رانندگان اتوبوس، تاکسی شهری و اینترنتی و شهروند دوچرخه سوار با اهدای لوح تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=47236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.