تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
3

مجموعه هیجانی منطقه ۲ یک روز در اختیار کودکان کار

  • کد خبر : 72195
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
مجموعه هیجانی منطقه ۲ یک روز در اختیار کودکان کار
شهردار منطقه2 گفت: به مناسبت روز نکوداشت هفته تهران و همچنین روز کودک ، یک روز مفرح و شاد برای کودکان کار در مجموعه هیجانی منطقه فراهم شد.

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با بیان این که مراسم به دلیل تقارن نکوداشت تهران و روز کودک برگزار شد گفت: کودکان کار و خیابان، به عنوان قشری در معرض آسیب، یکی از گروه‌های هدف مدیریت شهری هستند و این روزها بهترین بهانه برای پرداختن به این کودکان دوست داشتنی اما در معرض آسیب است.

وی افزود: مدیریت شهری منطقه در حوزه مسوولیتهای اجتماعی خود ، برنامه با شیوه ای متفاوت برای این کودکان پیش بینی کرد تا روزی شاد، به یادماندنی و البته هدفمند را برای آنان رقم بزنیم.
وی با تاکید بر اینکه موفقیت فردی و اجتماعی آینده سازان جامعه در گرو رعایت حقوق کودکان و نوجوانان و برنامه های غنی حمایتی و تربیتی برای این قشر از اجتماع است، گفت: کودکان کار و خیابان نیازمند حمایت و توجه ما هستند از همین رو امیدوارم با برنامه ریزی های هوشمند بتوانیم از این قبیل برنامه ها و اتفاقات تاثیرگذار در حوزه کودک را بیشتر کنیم و شاهد فرهنگ سازی بهتر و محیطی شاد برای کودکان در جامعه باشیم.

شهردار منطقه با بیان اینکه هدف عمده ما از همراهی در بحث کودکان کار تقویت مباحث فرهنگی است ،افزود: بدین منظور فضای تفریحی و هیجانی آدرنالین میزبان ۶۰ کودک کار بود و تجربه یک روز شاد و پرهیجان برای آنها رقم خورد

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=72195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.