تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

فراخوان طراحی و ساخت “عمونوروز و حاجی فیروز

  • کد خبر : 60032
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
فراخوان طراحی و ساخت “عمونوروز و حاجی فیروز
سازمان زیباسازی شهرتهران با رویکرد ایجاد شادی و نشاط عمومی در ایام نوروز فراخوان طراحی آثار حجمی موقت و مناسبتی فیگوراتیو با موضوع "عمونوروز و حاجي فيروز"  را منتشر کرد.
به گزارش نبض جامعه و به تقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ با توجه به نزدیک شدن فصل بهار وسال نو و با رویکرد ایجاد شادی و نشاط عمومی شهروندان در این ایام سازمان زیباسازی در نظر دارد نسبت به طراحی آثار حجمی موقت و مناسبتی فیگوراتیو با موضوع “عمونوروز و حاجی فیروز” اقدام نماید.

بر این اساس و با در نظر گرفتن نقش هنر مجسمه سازی در ارتقاء فرهنگ عمومی، از هنرمندان مجسمه‌ساز دعوت می شود با ارائه طرح‌های خود در این فراخوان مشارکت نموده و آثار  پیشنهادی خود را با رعایت شرایط مندرج در فراخوان به این سازمان ارائه دهند.

همچنین مهلت ثبت نام تا تاریخ ۲۰/۱۰/ ۱۴۰۱ است و هنرمندان می توانند طی مدت زمان مشخص شده، با ارسال فرم های پیوست فراخوان به نشانی الکترونیکی hajm.zibasazi@tehran.ir طرح خود را در قالب تعیین شده، ارائه نمایند و ارسال  تصویر از ماکت حجمی و یا ۳D  با کیفیت مناسب از جهات مختلف با فرمت JPG با رزولوشن ۳۰۰ dpi  جهت دیده شدن جزئیات تصاویر درهنگام داوری حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ داوری آثار ارائه شده توسط هیئت داوران مدعو از طرف سازمان زیباسازی انجام می شود.

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=60032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.