تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

شهرداری منطقه۶ خدمات فرهنگی به نمازگزاران ارائه می دهد

  • کد خبر : 79463
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
شهرداری منطقه۶ خدمات فرهنگی به نمازگزاران ارائه می دهد
شهردار منطقه۶ در آستانه عید سعید فطر از تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی برای پایتخت نشینان در مصلی تهران خبر داد.

 به گزارش نبض جامعه و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۶، سید مرتضی روحانی شهردار این منطقه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه میهمانی خدا و تبریک فرارسیدن عید بزرگ مسلمانان، اظهار کرد: عید فطر یکی از اعیاد مهم مسلمانان است که از آن به عید همبستگی و همدلی امت مسلمان جهان اسلام یاد می شود لذا در تدارک این برنامه ها تلاش کردیم تمام اقشار و گروه های سنی را در نظر بگیریم.

وی تشریح کرد: برپایی پردیس فرهنگی هنری تفریحی با۶ غرفه که شامل ایستگاه های ورزش، سلامت، بانوان و شهروندی قرآنی و دینی، برپایی استیج فرهنگی و رسانه ای جهت اجرای سرودهای آیینی-حماسی، تواشیح و مسابقه و … از جمله برنامه های پیش بینی شده برای میزبانی از نمازگزاران عید بندگی است.

شهردار منطقه افزود: در قالب۶ ایستگاه با توزیع نوشیدنی، آبمیوه طبیعی و برپایی چایخانه از نمازگزاران عیدسعید فطر در مِصلی امام خمینی (ره) پذیرایی خواهد شد.

 آماده باش کامل تجهیزات و نیروهای خدمات شهری منطقه۶

روحانی با اشاره به اقدامات آماده سازی فضا و خدمات شهری گفت: تمیهدات لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب، شایسته به نمازگزاران و برگزاری هرچه باشکوه این مراسم درمصلی تهران فراهم شده است، جلسه هماهنگی امور نگهداشت شهر برگزار و نیروهای خدمات شهری به حالت آماده‌باش درآمد.

شهردار این منطقه خاطر نشان: مدیران خدمات شهری نواحی شش‌گانه، یک روز قبل از برگزاری این مراسم، طرح پاکسازی، نظافت و آماده‌سازی مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسم عید سعید فطر در مصلی تهران از‌جمله ٣ مسیر اصلی که شامل بزرگراه مدرس از هفت تیر تا همت، خیابان بهشتی از مدرس تا ولیعصر (عج) و خیابان مطهری از ولیعصر (عج) تا مدرس با تلاش ١٠٠ نفر از نیرو‌های انسانی کارگری و با به‌کارگیری ادوات و ماشین‌آلات خدمات شهری انجام خواهند داد.

روحانی در پایان اضافه کرد: همه عوامل و نیرو‌های انسانی خدمات شهری از زمان اذان صبح و پس از اقامه نماز در میدان خدمت رسانی حاضرند تا همراه با مردم در عید بزرگ مسلمانان حضور داشته باشند و بلافاصله پس از اتمام مراسم نیز؛ مجدد عملیات پاکسازی و رفت و روب، معابر انجام خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=79463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.