تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
1

رضایی: فدراسیون شرایط خوبی را برای رشد بانوان موتورسوار ایجاد کرده است

  • کد خبر : 49310
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
رضایی: فدراسیون شرایط خوبی را برای رشد بانوان موتورسوار ایجاد کرده است

نبض جامعه،بانوی موتورسوار ایرانی ابراز امیدواری کرد با حمایت بیشتر و حضور اسپانسر بتوانند با خیال راحت در مسابقات بیشتری حضور پیدا کنند. به گزارش نبض جامعه، هستی رضایی بانوی موتورسوار کشورمان و نفر اول مسابقات موتورکراس امارات درباره حضورش در این مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا و شرایط پیست برای انجام مسابقه […]

نبض جامعه،بانوی موتورسوار ایرانی ابراز امیدواری کرد با حمایت بیشتر و حضور اسپانسر بتوانند با خیال راحت در مسابقات بیشتری حضور پیدا کنند.
به گزارش نبض جامعه، هستی رضایی بانوی موتورسوار کشورمان و نفر اول مسابقات موتورکراس امارات درباره حضورش در این مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا و شرایط پیست برای انجام مسابقه عالی بود. میزبان شرایط خوبی را فراهم کرده بود و خوشبختانه توانستم نمایش قابل قبولی ارائه کنم.

نفر اول مسابقات موتورکراس امارات افزود: تشکر می‌کنم از فدراسیون و آقای ناظمی که شرایط خوبی را برای بانوان موتورسوار ایجاد کرده‌اند و امیدوارم با حمایت بیشتر و حضور اسپانسر بتوانیم با خیال راحت در مسابقات بیشتری حضور پیدا کنیم.

بانوی موتورسوار کشورمان ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات تابعیت کشور امارات را داشتند، ولی از کشورهای آفریقایی، آلمان و استرالیا و دیگر کشورها بودند. برای سومین راند بود که در مسابقات امارات شرکت می‌کردم و همه رقیبانم از لحاظ فنی بسیار خوب بودند. مسابقات امارات در هشت راند برگزار می‌شود و اگر شرایط مهیا باشد قصد دارم در راندهای دیگر نیز حضور پیدا کنم.

رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی برای این مسابقات دارم و روز جمعه تلاش می‌کنم بهترین نتیجه را به دست آورم.

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=49310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.