به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” با اعلام این خبر گفت: ملاقات مردمی فرصت ارزشمند و بهترین مسیر برای پیگیری درخواست های شهروندان است.
او ادامه داد: توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان و مدیریت شهری به صورت حضوری و چهره به چهره و بدون واسطه مساله ای است که همشهریان را درمسیر رفع مشکلات دلگرم می سازد.
شهردار منطقه ۴ افزود: در این راستا در پرونده هایی که نیاز به بررسی و رصد ویژه دارند، مدیریت شهری این منطقه شخصا با حضور در محل مذکور مشکلات را از نزدیک پیگیری و راهکار مناسب ارائه می کند.
کمالی زاده در پایان گفت: مجموعه شهرداری تهران به عنوان نمایندگان مردم در شهر وظایف سنگینی را بر عهده دارند که رسیدگی مستمر به این موضوع همت بالا می طلبد.