تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

در سومین جلسه ستاد اجرایی طرح من شهردارم (۲) اقدامات، فعالیت ها و روند کار بررسی شد

  • کد خبر : 75020
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
در سومین جلسه ستاد اجرایی طرح من شهردارم (۲) اقدامات، فعالیت ها و روند کار بررسی شد
شهردار منطقه 4 در سومین جلسه ستاد اجرایی طرح من شهردارم (2) با تاکید برپیگیری فعالیت ها و اقدامات دومین مرحله از این طرح گفت: این روزها طرح ارزشمند من شهردارم ذهن و فکر شهروندان فهیم و بادرایتمان را درگیر کرده و هریک با پیگیری این موضوع مطالبات و درخواست های خود را در معرض اجرا می بینند.

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” در این جلسه که با حضور معاونین حوزه ها، مدیران و شهرداران نواحی ۹گانه برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: همکاری و فعالیت شهروندان در این طرح بزرگ خود نشان دهنده اعتماد همشهریان مدیر و مدبرمان دارد و خوشبختانه در این مرحله تا روز جمعه ۷۵۷۰ رای جمع آوری و ثبت شده است.
وی افزود: دو خصیصه بسیار مهم که «من شهردارم» را از سایر طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری تهران متمایز می‌سازد، نخست «ماهیّت ابر پروژه بودن آن» و دوّم، پیاده سازی واقعی –و نه شعاری- مشارکت شهروندان در اداره شهر تهران برای نخستین بار است.
شهردار منطقه ۴ ادامه داد: ابرپروژه‌های اجتماعی، حس مسوولیت و تعهّد شهروندی را افزایش می‌دهند و آنان را نسبت به سرنوشت شهر و جامعه حساس تر می‌کنند. «من شهردارم» نیز شهروندان را نسبت به رفع نیازهای محلّه، منطقه و شهرشان حساس تر کرده، آنان تعهّد و مسئولیّت‌پذیری خودشان را با مشارکت در «من شهردارم» به نمایش می‌گذارند؛ استمرار این نمایش و مشارکت، سبب جلب توجّه شهروندان به این ابرپروژه خواهد شد و به مرور، منافع تعهّد و مسئولیّت‌پذیری شهروندی عاید همه شهروندان می‌شود.
کمالی زاده خاطرنشان کرد: این طرح به عنوان فرصت ویژه و مغتنمی که در اختیار شهروندان گرامی قرار گرفت، در اولین مرحله آن منجر به انجام ۴۱ پروژه مستمر و ۸ پروژه غیرمستمر در این منطقه شد که تا به امروز بیشتر این پروژه ها به اتمام و نتیجه مطلوب رسیده است.
او در ادامه روند اقدامات فرهنگی اجتماعی ، اطلاع رسانی ها، ارتقای آگاهی شهروندان، تبلیغات، فعالیت های سفیران طرح ، برنامه ریزی های شهرداران نواحی ۹ گانه و …. بررسی و راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=75020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.