تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

حمایت تمام قد شورا از فعالین محیط زیست

  • کد خبر : 80419
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
حمایت تمام قد شورا از فعالین محیط زیست
رئیس کمیسیون سلامت، خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از حمایتِ تمام قد شورای اسلامی شهر تهران از فعالین محیط زیستی و گروه های مردمی خبر داد.

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ «مهدی پیرهادی» صبح امروز در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه ، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت ها و تلاشهای محیط زیستی دبیران در مناطق و اقدامات محیط زیستی صورت گرفته توسط آنها با حمایت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار در شهر تهران، گفت : طبق بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محیط زیست و اهمیت آن، موضوع محیط زیست در دنیا یک موضوع اولیه است که می بایست در الویت کارها قرار بگیرد، لذا حمایت از فعالین محیط زیستی از مهمترین وظایف مدیران شهری است و‌ شورای شهر نیز تمام قد از این مهم حمایت خواهد کرد.

وی به اهمیت فرهنگ سازی و آموزش از سنین پایه اشاره و تصریح کرد: برای تحول در مسائل شهری و ارائه خدمات مطلوب زیست محیطی ، می بایست آموزش و فرهنگ سازی را از سنین پایه شروع کرد تا بتوان بیشترین تاثیر را آز آن گرفت.

پیرهادی در ادامه به شرح برخی از اقدامات انجام شده شورای شهر در حوزه محیط زیست پرداخت و اهمیت و اولویت این برنامه ها را از مهمترین سرفصلهای کاری شورا دانست.

گفتی است در پایان مراسم با لوح تقدیر و هدیه از دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه تقدیر به عمل آمد.

 

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=80419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.