تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

جمع آوری مکانیزه شن و ماسه از معابر شهری و بزرگراهی منطقه۲

  • کد خبر : 77172
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
جمع آوری مکانیزه شن و ماسه از معابر شهری و بزرگراهی منطقه۲
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: ماسه و نمک پخش شده در عملیات برف روبی از سطح معابر شهری و بزرگراهی به صورت مکانیزه جمع آوری می شود.

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری گفت: با انجام عملیات برف روبی و پخش شن و نمک در معابر، به منظور نظافت معابر شهری و بزرگراهی ،طرح جمع آوری شن ونمک‌های پخش شده در سطح محدوده را با استفاده از ماشین جاروب بزرگراهی در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: عملیات جمع آوری شن و نمک در برزرگراه های یادگار امام ( ره ) ، شهید چمران ، هاشمی رفسنجانی و همچنین معابر اصلی از جمله بلوار شهید دادمان، شهید فرحزادی، شهید منفرد نیاکی ،بلوار دریا،سعادت آباد، محمد علی کشاورز ، فرهنگ‌ ،میدان طهرانی مقدم ، میادین بوعلی،صنعت بهرود، هنر و …. انجام و تا پاک سازی کامل محدوده منطقه ادامه خواهد داشت .
به گفته معاون شهردار منطقه۲ در معابری که امکان جمع آوری مکانیزه وجود ندارد عملیات پاکسازی به صورت دستی توسط عوامل خدمات شهری در حال انجام است.
طاهری درادامه از شارژ مخازن مخصوص شن و نمک خبر داد و گفت: با توجه به احتمال بارش برف، به منظورتسهیل در دسترسی شهروندان برای استفاده در مواقع ضروری، مخازن شن و نمک معابر شارژ شد.

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=77172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.