تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

تقدیر معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کارگران و نیروهای خودرو سرویس این معاونت

  • کد خبر : 80524
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
تقدیر معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کارگران و نیروهای خودرو سرویس این معاونت
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به مناسبت هفته کار و کارگر در دیداری صمیمانه با کارگران و نیروهای خودرو سرویس این معاونت؛ از زحمات خالصانه آنان قدردانی کرد.

 به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری، مهندس حسین نظری در دیداری صمیمانه با کارگران و نیروهای خودرو سرویس این معاونت که با حضور نجفی مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری و عزیزی مشاور و مدیر دفتر حوزه خدمات شهری برگزار شد از زحمات بی وقفه و مجدانه آنان تقدیر و تشکر کرد و گفت: امروز توفیق بزرگی نصیب ما شده است که در جمع شما عزیزان حضور داشته باشیم و از زحمات یکایک شما قدردانی کنیم.

نظری در ادامه افزود: امسال به مناسبت هفته کار و کارگر برای نخستین بار تعدادی از پاکبانان و باغبانان عزیزمان با مقام معظم رهبری دیدار داشتند و این توفیق بسیار بزرگی بود که نصیب ما شد.

معاون شهردار تهران ضمن ارج نهادن به مقام و جایگاه کارگران؛ روز کارگر را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت و در ادامه افزود: برای تمامی شما عزیزان توفیق و سربلندی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است؛ در جریان این نشست کارگران و نیروهای خودرو سرویس به بیان نقطه نظرات و درخواست های خود با معاون خدمات شهری شهرداری تهران پرداختند و ایشان نیز دستور پیگیری موارد مطرح در این جلسه را صادر کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=80524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.