تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

تشکیل قرارگاه اجتماعی محلات در منطقه۲

  • کد خبر : 77892
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
تشکیل قرارگاه اجتماعی محلات در منطقه۲
معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه2 گفت: برنامه ها و اقدامات فرهنگی پس از شناسایی ظرفیت ها و اولویت نیازها، با رویکرد جهادی و قرارگاهی برنامه ریزی و اجرا می شود.

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اکرم رجای در جلسه نظارت ستادی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه که با حضور حسین زینلیان، مشاور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مدیران امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و نواحی برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و ورزشی در دوسال گذشته گفت: برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی با رویکرد جهادی و قرارگاهی از جمله اولویت های این حوزه بود و ساماندهی دره فرحزاد از مهم ترین دستاوردهای این قرارگاه است.
وی با اشاره به تشکیل قرارگاه اجتماعی در محلات گفت:در این قرارگاه اجتماعی،ظرفیت ها و معضلات محلات شناسایی و با هم افزایی تمامی ظرفیت ها نسبت به رفع معضلات برنامه ریزی می شود و درگام نخست قرارگاه اجتماعی محله اسلام آباد تشکیل شده است.
رجای با اشاره به اینکه تلاش شده است تا برنامه های فرهنگی مطابق با اهداف و رویکردهای سبک زندگی اسلامی ،ایرانی و نیاز مخاطب اجرا شود،گفت: بهره مندی از هم افزایی سایر نهادهای فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی و همچنین ظرفیت های آموزشی از دیگر رویکردهای این حوزه در پیشبرد و تقویت فعالیت های فرهنگی است.
معاون شهردار منطقه۲ افزود: اجرای طرح شهید آرمان در مساجد و مدارس یکی از مهم ترین اقدامات فرهنگی در حوزه کودکان ونوجوانان است که با برنامه های متنوع مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
وی افزود: توانمندسازی و مهارت آموزی کودکان کار، هم اندیشی خیرین سلامت، توسعه زیرساخت های حوزه بانوان، شناسایی استعدادهای ورزشی محلات با اجرای مسابقات قهرمان شهر وهمچنین برگزاری برنامه های ملی و مذهبی بخشی از فعالیت های حوزه فرهنگی و اجتماعی است
حسین زینلیان، مشاور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این نشست با تاکید بر ضرورت تهیه و تدوین سند تحولی اجتماعی و فرهنگی منطقه ابراز داشت: براساس سند تحولی می توان نقشه راه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را طراحی کرد.
وی تعمیق و تثبیت هویت ملی، اسلامی و انقلابی و رشد و تعالی سبک زندگی اسلامی ایرانی در سطح خرد، خانواده و اجتماع از اهداف کلان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برشمرد و گفت: فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی در شهرداری باید شناخت دقیقی درخصوص نیازها ی فرهنگی و اجتماعی جامعه داشته باشند، برنامه ریزی و اجرای فعالیت های فرهنگی باید براساس نیازهای مخاطبین باشد

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=77892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.