تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

بهسازی و مناسب سازی پیاده روهای بوستان بهاران

  • کد خبر : 77647
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
بهسازی و مناسب سازی پیاده روهای بوستان بهاران
شهردار منطقه 17 با اشاره به تحقق طرح تحول بیست گانه در منطقه، گفت: در همین راستا و در جهت سهولت در تردد شهروندان به ویژه توانیابان عزیز، بهسازی و مناسب سازی پیاده روهای بوستان بهاران، انجام شده است.

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به تحقق طرح تحول بیست گانه در منطقه، گفت: ارتقاء تسهیل رفت و آمد شهروندان به ویژه افراد توانیاب، سالمندان و کودکان یکی از اهداف مدیریت شهری منطقه بوده و هست. به همین جهت معاونت فنی و عمرانی منطقه همواره درصدد فراهم کردن افزایش سطح ایمنی و سهولت تردد شهروندان به ویژه در بوستان ها است.
وی افزود: در راستای تحقق طرح تحول بیست گانه در این منطقه، بهسازی و مناسب سازی پیاده روهای بوستان بهاران در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت.
شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: از آنجا که بوستان بهاران در خیابان فردمحمدی قرار دارد، همچنین به دلیل وجود فرهنگسرای بهاران و مراکز ورزشی، یکی از بوستان های پرتعدد منطقه به شمار می آید.
سیفی اظهار کرد: در همین راستا ۸۰۰ متر مربع از پیاده رو ضلع جنوبی استخر بهاران منتهی به ورودی سوله ورزشی بهاران که محل ورزش صبگاهی بانوان هم است، بهسازی و مرمت شد. همچنین رمپ هایی در ورودی های زمین بازی کودکان، استخر، شهر بازی و فرهنگسرای بهاران به دلیل تسهیل تردد شهروندان توانیاب به متراژ ۱۲۰ متر مربع احداث شده است.
وی گفت: علاوه بر اقدامات ذکر شده، پیاده رو مجاور پست برق خیابان فرد محمدی جنب بوستان بهاران نیز تعریض و مناسب سازی شده است. همچنین کف پوش ایستگاه بهاران و ورودی بوستان بهاران نیز بهسازی و نوسازی شده است.

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=77647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.