تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
4

برگزاری مسابقه ترویج رفتارهای صحیح ترافیکی در منطقه ۷

  • کد خبر : 54449
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
برگزاری مسابقه ترویج رفتارهای صحیح ترافیکی در منطقه ۷
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از برگزاری مسابقه "آموزواره فصلی حرکت تابستان 1401" با هدف ترویج رفتارهای صحیح ترافیکی در این منطقه خبر داد.

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی با بیان این مطلب افزود: با توجه به ترویج رفتارهای درست ترافیکی و پرهیز از رفتارهای نادرست در چرخه عبور و مرور شهری، این معاونت در نظر دارد مسابقه “آموزواره حرکت ” را در این منطقه برگزار کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مسابقه در محورهای گردش تابستانی ایمن در شهر، عبور و مرور ایمن، ایمنی عابر پیاده، تکالیف سرنشین خودرو، آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری شهری، موتورسوار آگاه و یک روز در شهرک آموزش ترافیک برگزار می شود.
معاون شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: آثار شرکت کنندگان باید علاوه بر جلوه های تابستانی، دارای نشانه های رفتار ترافیکی درست راننده، دوچرخه سوار، موتورسیکلت سوار یا عابر پیاده باشد.
وی در پایان یاداور شد: علاقه‌مندان به موضوعات ترافیکی، برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در قالب نقاشی، عکس، فیلم یک دقیقه‌ای و خاطره تا ۳۰ مردادماه به شماره واتساپ ۰۹۱۹۹۶۹۰۴۶۲ و یا آدرس اینستاگرامی ranginkamane7@ ارسال کنند یا به دفتر معاونت حمل ونقل وترافیک و سرای محلات منطقه۷ ارائه دهند.

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=54449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.