تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

برپایی موکب فرهنگی منطقه ۴ در مصلی تهران همزمان با نماز عید سعید فطر

  • کد خبر : 79509
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
برپایی موکب فرهنگی منطقه ۴ در مصلی تهران همزمان با نماز عید سعید فطر
شهردار منطقه۴ گفت: موکب فرهنگی منطقه ۴ با ارائه خدمات متنوع فرهنگی و اجتماعی پذیرای نمازگزاران در مصلی تهران شد.

به گزارش  نبض جامعه و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۴ علی اصغر کمالی زاده با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به برپائی موکب فرهنگی منطقه ۴ در مصلی تهران اشاره کرد و گفت: عید سعید فطر عید همبستگی و همدلی مسلمانان است  و با توجه به اهمیت بر پایی جشن دلنشین و شاد در روز عید سعید فطر بر خود لازم دانستیم بهترین شرایط را برای ماندگار شدن این روز بزرگ در یاد و خاطره خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان ایفا کنیم که به همین منظور معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ در کنار سایر مناطق اقدام به برپایی موکب فرهنگی در مسیر برگزاری نماز عید کرد.
وی افزود : موکب فرهنگی منطقه ۴ ، با شعار عید بندگی و همبستگی  در دوبخش خدمات فرهنگی و موکب صلواتی پذیرای نمازگزاران در ضلع جنوبی مصلی تهران بود .
شهردار این منطقه در ادامه به تشریح فعالیت های موکب فرهنگی پرداخت و گفت: در موکب فرهنگی انواع برنامه های کودکانه، خدمات در غرفه حجاب و عفاف، گذر ورزش، سلامت  و غرفه قرآنی میزبان شهروندان بود.
کمالی زاده همچنین از پذیرایی در چایخانه حضرت خبر داد و افزود : در چایخانه حضرت نیز از شهروندان با توزیع میان وعده گرم،  چای و دمنوش و نوشیدنی طبیعی پذیرائی به عمل آمد .
وی از برپایی استیج هنری با ارائه برنامه های شاد خبر داد و گفت : در کنار موکب فرهنگی نیز استیج هنری با اجرای گروه تواشیح، سرود، مسابقه حضوری، اهدا جایزه و … یک جشن ماندگار ، دلنشین و مفرح را برای شهروندان اجرا کرد.
شهردار منطقه ۴ هدف از برپایی این برنامه را معرفی عیدسعید فطر به عنوان بزرگترین عید مسلمین جهان با محوریت وحدت و همبستگی امت اسلامی و ایجاد فضای شاد و به یاد ماندنی برای شهروندان اعلام کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=79509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.