تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

آماده باش کامل در رفع آبگرفتگی نقاط حساس و آبگیر منطقه۱۶

  • کد خبر : 79534
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
آماده باش کامل در رفع آبگرفتگی نقاط حساس و آبگیر منطقه۱۶
همزمان با بارش های نزولات آسمانی، عوامل خدمات شهری و  اکیپ های اجرایی خدمات رسان منطقه16 در نقاط آبگیر، حساس و پر تردد به صورت آماده باش حضور یافتند.

به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ ، امیر حمزه مقدسی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان این خبر گفت: در پی بارش بهاری شب گذشته ، عوامل اجرایی خدمات شهری در سطح نواحی ۶گانه این منطقه در ۱۸ نقطه حساس در آماده باش کامل قرار داشتند.

وی افزود: با لایروبی مستمر انهار روباز و روبسته برای شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی و استقرار ۱۸ اکیپ مجهز در زمان بارش، مشکل خاصی مبنی بر آبگرفتگی و آب ماندگی گزارش نشد و تمامی تمهیدات و تدابیر اجرایی برای مدیریت بارش ها با هدف تسهیل رفت و آمد در معابر منطقه جنوبی تهران پیش بینی شده و شهرداری منطقه تلاش دارد در بارندگی های احتمالی پیش رو، ضمن رفع اخلال در شبکه بزرگراهی، تردد روان تر و معابر عاری از هرگونه آب ماندگی  را برای رضایت و رفاه شهروندان ایجاد کند.

وی در پایان با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی ونظارتی آماده ارائه خدمت و رفع چالش های مرتبط با بارش های پیش رو هستند، یاداور شد: شهروندان می توانند در طول شبانه روز و در ارتباط با سامانه نظارتی ۱۳۷ مشکلات مربوط به آبگرفتگی های احتمالی را به مدیریت شهری گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=79534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.