تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
کد شما در این بخش
0

آغاز اجرای طرح تحول ۲۰ گانه محلات در منطقه ۴

  • کد خبر : 74191
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
آغاز اجرای طرح تحول ۲۰ گانه محلات در منطقه ۴
شهردار منطقه 4 پایتخت از اجرای طرح تحول 20 گانه محلات خبر داد و گفت: طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر با شناسایی و احصاء موارد در محلات و نواحی این منطقه آغاز به کار کرد.

  به گزارش نبض جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴” علی اصغر کمالی زاده” با اشاره به اینکه طرح تحولی خدمت یک طرح همه جانبه ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری ، اجتماعی و نگهداشت و از کارهای روزمره شهرداری است، گفت: با شناسایی و احصا ء اطلاعات محلی توسط شهرداران نواحی رصد محله‌ای با بررسی موضوعات شهری در دستور کار قرار گرفت.

شهردار این منطقه اظهار داشت: با توجه به اینکه زیر ساخت های شهری در طول سالیان دچار فرسودگی و باعث نارضایتی شهروندان می شود، با اجرای این طرح با هدفمند شدن بودجه‌ ها و برنامه‌ریزی برای نگهداشت، مرمت و بهسازی به رضایتمندی شهروندان دست خواهیم یافت.

وی تاکید کرد: شهرداران نواحی باید به طور دقیق موضوعاتی که مردم با آنها درگیر هستند را رصد و مطالبه گری کنند و این نیازهای احصاء شده طوری باشد که رفع آنها علاوه بر کاربردی بودن، دربرگیری هم داشته باشد.

کمالی زاده درتشریح موضوعاتی که نیاز به رسیدگی دارند افزود: ایمن سازی بوستانها، بازسازی و مرمت کانال ها، احداث مخازن آب، مرمت و بهسازی آسفالت، بهسازی میادین میوه وتره بار، جانمایی و مرمت مخازن و .. از موضوعاتی هستن که در این طرح در اولویت قرار دارند.
شهردار منطقه ۴ ابراز امیدواری کرد : با احصا موارد مورد نیاز و رصد میدانی، محلات۲۰گانه منطقه ۴ رنگ و رویی جدید خواهند گرفت.

گفتنی است جلسه طرح تحول ۲۰گانه خدمت شهرداری منطقه ۴ صبح امروز با حضور شهردار، معاونان ،مدیران، شهرداران نواحی منطقه ۴ برگزار شد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.nabzejame.ir/?p=74191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.